Понеділок, 22.10.2018, 17:44Вітаю Вас Гість | RSS
КУ Піщанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Меню сайту
.
Категорії розділу
Новини [152]
Запитуємо-відповідаємо [0]
Наше опитування
Чи подобається вам наша школа?

Всього відповідей: 80
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Новини


Головна » 2018 » Вересень » 21 » Стратегія розвитку міста Суми 2018
17:32
Стратегія розвитку міста Суми 2018

З метою врахування думки максимальної кількості мешканців нашого міста, визначення пріоритетів та підготовки якісної та об'єктивної Стратегії розвитку міста Суми, управління освіти і науки Сумської міської ради просить долучитися до участі у соціологічних дослідженнях «Дослідження цінностей та життєвих пріоритетів мешканців міста Суми» та «Дослідження якості надання послуг для населення міста Суми» .

Опитування містить 101 питання та є анонімним (не передбачає введення персональних даних), що забезпечить отримання максимально достовірної інформації.

Замовником вищезазначеного соціологічного дослідження є виконавчий комітет Сумської міської ради, виконавцем - Сумський державний університет.

Після завершення анкетування зібрану інформацію буде опрацьовано та узагальнено, що дозволить отримати певну статистичну інформацію по стану кожної галузі життєдіяльності міста Суми. Отримані та оброблені набори даних будуть використані при розробці Стратегії розвитку міста Суми до 2027 року.

Офіційна інформація про вищезазначені соціологічні дослідження розміщена на Інформаційному порталі Сумської міської ради за посиланням https://smr.gov.ua/uk/dokumenti/rozrobka-stratehii-rozvytku/11536-anketa-opituvannya-vizmi-uchast-v-rozrobtsi-strategiji-rozvitku-mista-sumi.html.  Анкетування можна пройти до 28 вересня 2018 року за посиланням https://goo.gl/ySPvye.  

Категорія: Новини | Переглядів: 25 | Додав: v0vand0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
.
.
.
.
.
.
.