Неділя, 16.12.2018, 08:29Вітаю Вас Гість | RSS
КУ Піщанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Меню сайту
.
Категорії розділу
Новини [1]
Наше опитування
Чи подобається вам наша школа?

Всього відповідей: 84
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради


                 

      Практичний психолог

           Пономаренко

      Оксана Миколаївна

      

 

 

 

 

 

Психологічна служба КУ Піщанська ЗОШ I-II ступенів

Психологічна служба у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", «Положенням про психологічну службу у системі освіти України», іншими нормативно-правовими актами, співпрацює з органами охорони здоров'я, праці та соціального захисту населення, сім'ї, молоді та спорту, органами внутрішніх справ, іншими органами виконавчої влади, а також громадськими організаціями.

Основною метою діяльності психологічної служби КУ Піщанська ЗОШ є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників: учнів, педагогічних працівників та батьків.     

Основні завдання психологічної служби школи:

  • створення сприятливого психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективах;
  • профілактика негативних явищ і пропаганда здорового способу життя;
  • здійснення профілактико-просвітницької діяльності та пропаганди психологічних знань, підвищення рівня психологічної грамотності педагогів та батьків.
  • сприяння повноцінному розвитку особистості вихованців, учнів на кожному віковому етапі, створенні умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
  • психологічне забезпечення допрофільного та профільного навчання учнів;
  • раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами та психологічне забезпечення інклюзивної освіти.

Основними види діяльності психологічної служби КУ Піщанська ЗОШ I-II ступенів:

  • діагностика - психологічне обстеження учнів, педагогічних працівників, батьків, їхніх груп та колективів, моніторинг змісту і умов індивідуального розвитку учнів, педагогічних працівників, батьків, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;
  • корекція - здійснення психолого-медико-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та інтелектуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи;
  • реабілітація - надання психолого-педагогічної допомоги учнів, педагогічних працівників, батьків, які перебувають у кризовій ситуації (постраждали від соціальних, техногенних, природних катастроф, перенесли тяжкі хвороби, стреси, переселення, зазнали насильства тощо), з метою адаптації до умов навчання і життєдіяльності;
  • профілактика - своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі;
  • прогностика - розробка і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямів індивідуального розвитку учнів, педагогічних працівників, батьків, і складання на цій основі життєвих планів, визначення тенденцій розвитку груп та міжгрупових відносин.

 

Практичний психолог Пономаренко Оксана Миколаївна:

  • бере участь у здійсненні освітньої, виховної роботи, спрямованої на забезпечення всебічного індивідуального розвитку учнів, педагогічних працівників, батьків, збереження їх повноцінного психічного здоров'я;
  • проводить психолого-педагогічну діагностику готовності учнів, педагогічних працівників, батьків, до навчання та сприяє їх адаптації до нових умов навчально-виховного процесу, допомагає у виборі навчального закладу згідно з рівнем психічного розвитку;
  • розробляє та впроваджує розвивальні, корекційні програми навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей учнів, педагогічних працівників, батьків;
  • сприяє вибору учнями професій з урахуванням їх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей, готує учнів до свідомого життя; здійснює превентивне виховання, профілактику злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших залежностей і шкідливих звичок серед підлітків;
  • проводить психологічну діагностику і психолого-педагогічну корекцію девіантної поведінки учнів;
  • формує психологічну культуру учнів, педагогічних працівників, батьків або осіб, які їх замінюють, консультує з питань психології, її практичного використання в організації навчально-виховного процесу.

 

Практичний психолог у своїй діяльності:

  • керується етичним кодексом психолога;
  • дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів, педагогічних працівників, батьків, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
  • будує свою діяльність на основі доброзичливості, довіри у тісному співробітництві з усіма учасниками педагогічного процесу;
  • пропагує здоровий спосіб життя, підвищує рівень психологічних знань педагогічних працівників і батьків або осіб, які їх замінюють;
  • зберігає професійну таємницю, не поширює відомості, отримані в процесі діагностики або корекційної роботи, якщо це може завдати шкоди учню, педагогічному працівнику, батькам чи їх оточенню;
  • постійно підвищує свій професійний рівень;
  • знає програмно-методичні матеріали і документи щодо обсягу, рівня знань, розвитку учнів, педагогічних працівників, батьків, вимоги державних стандартів до забезпечення навчально-виховного процесу, основні напрями і перспективи розвитку освіти, психолого-педагогічної науки.

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Вакансія
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
.
.
.
.
.
.
.